dijous, 24 de març del 2011

Joan Gispets ens explica la seva experiència a cardiff

En Joan Gispets, director del CUV, ha estat convidat a fer una visita a l'escola d'optometria "School of Optometry & Vision Sciences" a Cardiff.
Aqui us deixem les seves paraules on ens fa un resum de les bones impressions que ha rebut durant la seva estada.


El 9 de març passat, vaig visitar l’Escola d’Optometria de la Universitat de Cardiff, convidat pel professor Tom Margrain. La possibilitat de la visita, va sorgir arran de les primeres jornades de clíniques universitàries d’Ibèria que vàrem organitzar al Centre univeritari de la Visió el mes de novembre passat, en les quals l’escola de Cardiff fou el convidat d’honor.

Durant la visita vaig tenir l’oportunitat de veure les instal·lacions de l’Escola i, sobretot, les de la clínica Universitària. La bona impressió que ja ens havien causat, tant el seu programa docent com l’organització de la clínica amb la presentació que el professor Margrain ens en va fer durant les Jornades, es va confirmar plenament.

També vaig tenir oportunitat d’explicar quins són els grups de recerca de l’Escola de Terrassa i els projectes en els que treballen en aquest moment i em vaig entrevistar amb diversos professors amb interessos de recerca en els camps de la miopia i les lents de contacte.

Vaig tornar amb un acord d’intercanvi de professors en el marc del programa ERASMUS que de ben segur farem servir aviat i el compromís d’avançar en la signatura d’un acord que permeti ben aviat l’intercanvi d’estudiants en el marc del mateix programa.

Va ser un viatge llampec, però suficient per entendre que Cardiff és el model a seguir. Som lluny, però sabem on volem anar.

Caminem, doncs!.

1 comentari:

Poeta per un dia ha dit...

Endavant les atxes... el primer pas per caminar és saber cap on ens volem moure ... si més no aquesta part ja la tenim feta.

Bona crònica Joan!

Genís